Assistent Accountant MKB/Adviseur MKB (>5 jaar werkervaring)

Voor versterking van ons mkb-team in Emmen/Stadskanaal zijn wij op zoek naar een ondernemende en ervaren assistent accountant mkb met de ambitie om door te groeien naar adviseur mkb.

Als zelfstandige assistent accountant (mkb) heb jij ruime ervaring opgedaan bij accountants- en of administratiekantoren. Jij komt te werken in een team van mkb-specialisten die verspreid werkzaam zijn over onze vier vestigingen. Samen ga jij verschillende mkb ondernemingen bedienen. Ben jij toe aan een nieuwe stap in jouw carrière als assistent accountant en heb jij de ambitie om door te groeien naar adviseur mkb? Lees dan snel verder en wie weet word jij onze nieuwe collega.

Wat ga je doen?
Jouw werkzaamheden bestaan uit het samenstellen van jaarrekeningen, het opstellen van maand- of kwartaalrapportages en het opstellen van de aangiften inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en omzetbelasting. Daarnaast ben jij voor de klant het aanspreekpunt voor de inrichting van de administratie, waarbij het verder digitaal inrichten van de administratie een belangrijk onderdeel is van de werkzaamheden. Jij wordt het aanspreekpunt voor onze klanten voor alle voorkomende administratieve (advies)vragen. Voor jouw werkzaamheden heb jij regelmatig contact met klanten en collega’s en jij werkt nauw samen met de mkb adviseur. Jij vindt het een leuke uitdaging om onze klanten zo goed mogelijk te begeleiden bij hun (advies)vragen. In deze functie bieden wij jou de ruimte om jezelf verder te ontwikkelen en door te groeien naar de functie adviseur mkb.

Wat bied jij ons?

  • Jij hebt een afgeronde hbo opleiding richting accountancy, bedrijfseconomie of SPD bedrijfsadministratie en je hebt minimaal 5 jaar werkervaring opgedaan bij een accountantskantoor of administratiekantoor;
  • Jij bent analytisch, kritisch en accuraat in jouw werk;
  • Jij bent communicatief sterk en je hebt goede adviesvaardigheden;
  • Jij bent commercieel en hebt gevoel voor verkoopkansen;
  • Jij neemt verantwoordelijkheid voor jouw werk, bent resultaatgericht en kan goed zelfstandig werken;
  • Jij kan je prima redden met verschillende automatisering. Wij werken o.a. met de programma’s Caseware, Snelstart, Exact Online en AFAS. Wanneer je ervaring hebt met deze programma’s, is dat een pre.
  • Jij hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift.

Wat bieden wij jou?

Wij bieden een informele werksfeer en een inspirerende werkomgeving met veel kennis. Tevens bieden wij goede arbeidsvoorwaarden en een marktconform salaris.

Over de organisatie

Trippel aaa en triacc is een advies- en administratiekantoor, met stevige wortels in de agrarische sector en bouwend aan een bredere MKB tak. Op het moment werken er ongeveer 45 mensen voor trippel aaa en triacc en zijn we een groeiende organisatie. Onze kantoren staan in Emmen, Hoogezand, Meppel en Stadskanaal. Trippel aaa en triacc zijn NOAB  (Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen) gecertificeerd en staan voor kwaliteit, vakmanschap en actueel advies en kennis door onze ervaren adviseurs en administrateurs.

Meer informatie of solliciteren

Voor meer informatie over de vacature kun je telefonisch contact opnemen met Marijke Bergsma (Adviseur P&O) te bereiken via 0599 – 696 490 of per e-mail: po@trippelaaa.nl
Direct solliciteren? Stuur dan jouw brief met cv naar: po@trippelaaa.nl t.a.v. Marijke Bergsma of naar:

trippel aaa/triacc
Tinnegieter 9b
9500 AJ Stadskanaal

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.