0599-696490

Nieuws - trippel aaa

15
sep

Agrarisch administratief medewerker (ca. 20 uur per week)

Voor versterking van ons kantoor in Emmen zijn wij op zoek naar een administratief medewerker (inboeker) die ons team gaat ondersteunen bij het inboeken van administraties op agrarisch gebied.

Ben jij een administratietopper en word jij er blij van wanneer alle administratie goed ingeboekt is? Ben jij agrarisch onderlegd en heb jij ervaring met agrarische boekhoudprogramma’s? Wellicht ben jij dan onze nieuwe agrarisch administratief medewerker!

Over de organisatie Trippel aaa en triacc is een advies- en administratiekantoor, met stevige wortels in de agrarische sector en bouwend aan een bredere MKB tak. Als administratief medewerker ga je werken voor de agrarische tak (trippel aaa). Op het moment werken er ongeveer 40 mensen voor trippel aaa en triacc en we zijn een groeiende organisatie. Onze kantoren staan in Emmen, Hoogezand, Meppel en Stadskanaal. Trippel aaa en triacc zijn NOAB  (Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen) gecertificeerd en staan voor kwaliteit, vakmanschap en actueel advies en kennis door onze ervaren adviseurs en administrateurs.

Wat ga je doen?
Als agrarisch administratief medewerker (inboeker) ontvang jij de boekhouding van onze klanten. Jij bent verantwoordelijk voor het inboeken van alle facturen op de juiste codes. Daarnaast controleer jij of je alle administratie van de klant hebt ontvangen. Is dit niet het geval, dan neem jij contact op met de klant en zorg jij ervoor dat alle facturen compleet zijn. Met jouw werk zorg jij ervoor dat de assistent-accountants de jaarrekeningen kunnen opstellen. Onze adviseurs kunnen hun advies aan de klant voorleggen, mede op basis van jouw verwerkte administratie. Daarnaast zal je ondersteunen bij diverse secretariële werkzaamheden. Omdat onze dienstverlening zich richt op het agrarische werkveld, is het een must dat je agrarisch onderlegt bent of kennis hebt van de agrarische sector.

Het gaat om een functie van gemiddeld 20 uur per week. We vragen in deze functie flexibiliteit van jou als werknemer. In de eerste 2 maanden per kwartaal (BTW maanden) zal je 28 uur per week werken en de derde maand van het kwartaal werk je 4 uur per week bij onze organisatie.

Wat bied jij ons?

  • je hebt een afgeronde administratieve opleiding (mbo 4 niveau);
  • je hebt ervaring met het inboeken van btw administraties;
  • je hebt ervaring met agrarische boekhoudprogramma’s zoals Mifas en Mifas-online en Snelstart en je kunt goed schakelen tussen diverse programma’s;
  • je hebt goede kennis van MS Office;
  • je bent klantgericht en communicatief vaardig;
  • je bent geordend en flexibel inzetbaar;
  • je bent kritisch en punctueel;
  • je hebt affiniteit met de agrarische wereld;
  • je hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

Wat bieden wij jou?

Wij bieden een informele werksfeer en een inspirerende werkomgeving met veel kennis. Tevens bieden wij goede arbeidsvoorwaarden en een marktconform salaris.

Meer informatie of solliciteren

Voor meer informatie over de vacature kun je telefonisch contact opnemen met Marijke Bergsma (Adviseur P&O) te bereiken via 0599 – 696 490 of per e-mail: po@trippelaaa.nl Direct solliciteren? Stuur dan jouw brief met cv voor 1 november 2020 naar: po@trippelaaa.nl t.a.v. Marijke Bergsma of naar:

trippel aaa
Tinnegieter 9b
9502 EX Stadskanaal

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

19
mei

Vacature – Junior agrarisch assistent accountant

Ben jij een kei in cijfers en ga jij voor kwaliteit? Ben je daarnaast resultaatgericht, pro actief en durf je verantwoordelijkheid te nemen? Heb je daarnaast ook nog affiniteit met automatisering?
Dan ben jij bij ons aan het juiste adres! Dan is dit dé baan voor jou op onze vestiging in Stadskanaal of Hoogezand

Wie zijn wij:

trippel aaa is een van de grotere agrarische advies- en administratiekantoren in Noord Nederland en is volop in ontwikkeling. Onze agrarische tak groeit, waardoor we nieuwe, enthousiaste collega’s zoeken.

Werkzaamheden:

Als beginnende assistent accountant verzorg je administraties van diverse klanten, beantwoord je vragen van klanten en bestaan je werkzaamheden uit het inboeken en cijfermatig verwerken van administraties en het samenstellen van kwartaalrapportages en jaarrekeningen. Dit kan ook op locatie, ofwel bij de klant zijn.
Daarnaast verzorg je de fiscale aangiften inkomstenbelasting/omzetbelasting.
Omdat automatisering belangrijk is voor de nabije toekomst en wij hier graag op in willen spelen m.b.t. de dienstverlening voor onze klanten, is het een pré als jij jou zelf op het gebied van automatisering wil door ontwikkelen.

Wat bieden wij jou:

Een informele werksfeer met volop ruimte en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Ook krijg je diverse verantwoordelijkheden en daarnaast gemotiveerde collega’s in een resultaatgericht team.
Tevens bieden wij goede arbeidsvoorwaarden.

Wat bied jij ons:
– bij voorkeur een afgeronde HBO opleiding of een afgeronde MBO+ opleiding richting BE/BA of accountancy;
– aantoonbare 1-2 jaar werkervaring op een accountants- of administratiekantoor;
– affiniteit met de agrarische sector
– inspirerend, faciliterend en dienstverlenend;
– initiatiefrijk;
– analytisch, kritisch, accuraat en communicatief vaardig;
– je hebt tot slot kennis van ICT.


Meer informatie of solliciteren

Voor meer informatie aangaande bovenstaande vacature kun je uiteraard contact met ons opnemen (0599 – 696 490 Elly Knevelman). Of per e-mail: po@trippelaaa.nl
Wij horen graag van jou!

Direct solliciteren? Stuur dan jouw brief met cv naar:

po@trippelaaa.nl

Of per post naar: 

Tinnegieter 9b
9502 EX Stadskanaal

 

 

 

 

18
mei

Vacature – Zelfstandig agrarisch assistent accountant

Een vacature met twee facetten en waar de uitdagingen ontelbaar zijn! Dat is deze vacature van zelfstandig agrarisch assistent accountant met gevoel voor automatisering voor onze vestiging in Emmen. Je werkt vanuit een team dat verschillende agrarische ondernemingen bedient en daarnaast draag je bij aan verdere automatisering. De uitdagingen variëren volop.
Ben jij die enthousiaste collega, die vanuit jouw passie, visie en affiniteit met de agrarische sector wil bouwen aan jouw relatie met de klant, dan word jij onze nieuwe collega!

Wie zijn wij:

tripppel aaa is een van de grotere agrarische advies- en administratiekantoren in Noord Nederland en is volop in ontwikkeling. Onze agrarische tak groeit, waardoor we nieuwe, enthousiaste collega’s zoeken.

Werkzaamheden:
Wat ga je doen? Deze vacature daagt je uit om de ultieme mix van samenstelwerkzaamheden, adviesopdrachten en klantcontact met professie en enthousiasme uit te voeren. Je denkt mee met de klant, maar ook met je collega’s. Jij ziet en bent van mening dat automatisering ontzettend belangrijk is voor de toekomst en wil zowel intern als extern (= de klant) helpen om stappen te zetten op dit gebied.

Je stelt complexe jaarrekeningen samen en stelt periodecijfers op. Je verricht administratieve werkzaamheden bij de klant en wordt hun aanspreekpunt voor administratieve (advies)vragen. Je doet dit d.m.v. het opstellen van analyses waarin je hoofd- en bijzaken van elkaar scheidt. Je werkt accuraat en gestructureerd en uiteraard ga je voor kwaliteit.

Wat bieden wij jou:

Een informele werksfeer en een inspirerende werkomgeving. Daarnaast krijg je volop ruimte en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Tevens bieden wij goede arbeidsvoorwaarden en een marktconform salaris.

Wat bied jij ons:

  • je hebt een afgeronde HAS opleiding of HBO opleiding accountancy of bedrijfseconomie, danwel fiscale economie met sterke en aantoonbare agrarische affiniteit;
  • je hebt minimaal 4-8 jaar relevante werkervaring;
  • je bent kritisch en punctueel;
  • je bent analytisch ingesteld en bent doelgericht;
  • je kunt goed communiceren en bent een teamspeler;
  • je hebt gevoel voor verkoopkansen;
  • je hebt kennis van diverse boekhoudpakketten;
  • je hebt tot slot affiniteit met ICT

Meer informatie of solliciteren

Voor meer informatie aangaande bovenstaande vacature kun je uiteraard contact met ons opnemen (0599 – 696 490 Elly Knevelman). Of per e-mail: po@trippelaaa.nl Wij horen graag van jou!

Direct solliciteren? Stuur dan jouw brief met cv naar:

po@trippelaaa.nl

Of per post naar:
Trippel aaa
Tinnegieter 9b
9502 EX Stadskanaal

18
mei

Vacature – Junior Fiscalist

Junior Fiscalist

Ben jij een ambitieus, energiek en enthousiast over belastingen? Ben je daarnaast resultaatgericht, pro actief en durf je verantwoordelijkheid te nemen? Dan ben jij bij ons aan het juiste adres! Dan is dit dé baan voor jou op een van onze vestiging in Emmen, Hoogezand, Meppel of Stadskanaal.

Wie zijn wij:

tripppel aaa is een van de grotere agrarische advies- en administratiekantoren in Noord Nederland en is volop in ontwikkeling. Onze agrarische en MKB tak groeit, waardoor we nieuwe, enthousiaste collega’s zoeken.

Werkzaamheden:

Als ondernemende junior belastingadviseur ga je je bezig houden met het zelfstandig beoordelen en reviewen van (complexe) aangiften inkomstenbelasting, vennootschapsbelasting en erf- en schenkbelasting. Je haalt veel plezier uit het meedenken over oplossingen voor fiscale vraagstukken, de voorbereiding van fiscale adviezen en overeenkomsten, en het opstellen van bezwaarschriften.  Omdat automatisering belangrijk is voor de nabije toekomst en wij hier graag op in willen spelen m.b.t. de dienstverlening voor onze klanten, is het een pré als jij jou zelf op het gebied van automatisering wil door ontwikkelen.

Wat bieden wij jou:

Een informele werksfeer met volop ruimte en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Ook krijg je diverse verantwoordelijkheden en daarnaast gemotiveerde collega’s in een resultaatgericht team.
Tevens bieden wij goede arbeidsvoorwaarden.

Wat bied jij ons:

– een afgeronde HBO / WO opleiding Fiscaal Recht en/of Economie of je  bevindt je in de afrondende fase van deze studie;
– communicatief vaardig, zowel in woord als in geschrift;
– klantgericht;
– initiatiefrijk;
– analytisch, kritisch en accuraat;
– je hebt tot slot kennis van ICT.

Meer informatie of solliciteren

Voor meer informatie aangaande bovenstaande vacature kun je uiteraard contact met ons opnemen (0599 – 696490 Elly Knevelman). Of per e-mail: po@trippelaaa.nl Wij horen graag van jou!

Direct solliciteren? Stuur dan jouw brief met cv naar:

po@trippelaaa.nl

Of per post naar:
Trippel aaa
Tinnegieter 9b
9502 EX Stadskanaal

28
feb

Vacature: zelfstandig assistent accountant met meer dan gemiddelde affiniteit met IT-toepassingen en automatiseringskennis

Zelfstandig assistent accountant met meer dan gemiddelde affiniteit met IT-toepassingen en automatiseringskennis

Een vacature met twee facetten en waar de uitdagingen ontelbaar zijn! Dat is deze vacature van zelfstandig assistent accountant met gevoel voor automatisering voor onze vestiging in Emmen. Je werkt vanuit een team dat verschillende MKB ondernemingen bedient en daarnaast draag je bij aan verdere automatisering. De uitdagingen variëren volop. Ben jij bevlogen, actief en resultaatgericht, dan word jij onze nieuwe collega!

Werkzaamheden:

Wat ga je doen? Deze vacature daagt je uit om: de ultieme mix van samenstelwerkzaamheden, adviesopdrachten en klantcontact met professie en enthousiasme uit te voeren. Onze klanten bieden wij aan, dat real-time inzicht in de resultaten van de onderneming, van groot belang is om je organisatie te kunnen aansturen. Daarbij ben jij in staat om deze periodieke informatie met jouw kennis van IT toepassingen te realiseren. Je bent daarbij een hulp voor de klant, maar ook intern kun jij vraagstukken aan. Jij ziet en bent van mening dat automatisering ontzettend belangrijk is voor de toekomst en wil zowel intern als extern (= de klant) helpen om stappen te zetten op dit gebied. Je stelt jaarrekeningen en periodecijfers op. Je verricht administratieve werkzaamheden bij de klant en wordt hun aanspreekpunt voor administratieve (advies)vragen. Je doet dit d.m.v. het opstellen van analyses waarin je hoofd- en bijzaken van elkaar scheidt. Daarnaast verzorg je de fiscale aangiften inkomstenbelasting/omzetbelasting en vennootschapsbelasting. Je werkt accuraat en gestructureerd en uiteraard ga je voor kwaliteit.

Wat bieden wij jou:

Een informele werksfeer en een inspirerende werkomgeving. Daarnaast krijg je volop ruimte en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Tevens bieden wij goede arbeidsvoorwaarden en een marktconform salaris.

Wat bied jij ons:

– je hebt een afgeronde opleiding HEAO, accountancy of bedrijfseconomie, danwel Fiscale Economie;
– je hebt minimaal 2-5 jaar relevante werkervaring;
– je bent kritisch en punctueel;
– je bent analytisch ingesteld en bent doelgericht;
– je kunt goed communiceren en bent een teamplayer;
– je hebt gevoel voor verkoopkansen;
– je hebt kennis van diverse boekhoudpakketten;
– je hebt uitgebreide kennis van excel;
– de ict kennis hoger in de rangorde zetten;
– je hebt tot slot affiniteit met ICT.

Meer informatie of solliciteren

Voor meer informatie aangaande bovenstaande vacature kun je uiteraard contact met ons opnemen, via telefoonnummer 0599 – 696 490. Vraag dan naar mevrouw Elly Knevelman. Of per e-mail: po@trippelaaa.nl

Wij horen graag van jou!

Direct solliciteren? Stuur dan jouw motivatiebrief met cv naar:

po@trippelaaa.nl

Of per post naar:
trippel aaa
Tinnegieter 9b
9502 EX  STADSKANAAL

28
feb

Vacature: Assistent accountant met enige werkervaring

Ben jij een kei in cijfers en ga jij voor kwaliteit? Ben je daarnaast resultaatgericht, proactief en durf je verantwoordelijkheid te nemen? Heb je daarnaast ook nog affiniteit met automatisering? Dan ben jij bij ons aan het juiste adres! Dan is dit dé baan voor jou op een van onze vestigingen.

Werkzaamheden:

Als beginnende assistent accountant verzorg je administraties van diverse klanten, beantwoord je vragen van klanten en bestaan je werkzaamheden uit het inboeken en cijfermatig verwerken van administraties en het samenstellen van jaarrekeningen. Dit kan ook op locatie, ofwel bij de klant zijn. Daarnaast verzorg je de fiscale aangifte omzetbelasting. Omdat automatisering belangrijk is voor de nabije toekomst en wij hier graag op in willen spelen m.b.t. de dienstverlening voor onze klanten, is het een pré als jij jou zelf op het gebied van automatisering door wil ontwikkelen.

Wat bieden wij jou:

Een informele werksfeer met volop ruimte en mogelijkheden om jezelf te ontwikkelen. Ook krijg je diverse verantwoordelijkheden en daarnaast gemotiveerde collega’s in een resultaatgericht team. Tevens bieden wij goede arbeidsvoorwaarden.

Wat bied jij ons:

– een afgeronde MBO+ opleiding richting BE/BA of accountancy;
– 1-2 jaar werkervaring;
– inspirerend, faciliterend en dienstverlenend;
– initiatiefrijk;
– analytisch, kritisch, accuraat en communicatief vaardig;
– je hebt tot slot kennis van ICT.

Meer informatie of solliciteren

Voor meer informatie aangaande bovenstaande vacature kun je uiteraard contact met ons opnemen, via telefoonnummer 0599 – 696 490. Vraag dan naar mevrouw Elly Knevelman. Of per e-mail: po@trippelaaa.nl

Wij horen graag van jou!

Direct solliciteren? Stuur dan jouw motivatiebrief met cv naar:

po@trippelaaa.nl

of per post naar:
trippel aaa
Tinnegieter 9b
9502 EX  STADSKANAAL

25
nov

Agrarische Nieuwsbrief 2019 | 5

De afgelopen periode is voor de agrarische sector roerig geweest. De kans is aanwezig dat een en ander niet snel in een rustig vaarwater gaat komen. Het gevoel heerst, dat met veel pijn en moeite alle rechten uit het vuur moeten worden gesleept en dat weinig tot niets door de beleidsbepalers aan de sector wordt gegund. Dit in tegenstelling tot de publieke opinie die bijna volledig aan de kant van de agrariërs staat. Laten we duidelijk zijn. Wij zullen alles doen wat in onze mogelijkheden ligt om de sector te helpen en van dienst te zijn en gaan er dan ook van uit dat er voor de sector een goede oplossing gaat komen. Mocht dit niet het geval zijn dan is het oprichten van een nieuwe boerenpartij wellicht dichterbij dan menigeen denkt. Het kan ook een goede oplossing zijn om de stem van agrarisch Nederland geen onderdeel meer van een grote politieke partij te laten zijn, maar volledig één of meerdere eigen agrarische stemmen te hebben in de Tweede Kamer. In dit kader heb ik het urgentieprogram van 1967 van de boerenpartij er eens op nageslagen en veel punten uit dit program zijn, na een aanpassing naar de huidige tijd, nu ook van toepassing. In deze nieuwsbrief vanzelfsprekend verschillende punten die betrekking hebben op de ontstane meningsverschillen. Wij wensen u veel leesplezier! Laat ik afsluiten met een uitspraak/kreet die een tweede kamerlid altijd uitsprak aan het einde van een betoog in de Tweede Kamer: “ en verder zijn wij van mening dat boeren voor de voedselvoorziening in Nederland zorgen en daarom een speciale beschermde status in de Nederlandse economie verdienen”. W. Hulshof

Download
30
sep

Agenda: Rundvee & mechanisatie beurs op 29-30-31 oktober 2019 in Hardenberg

Onze agrarische adviseurs en specialisten staan voor u klaar op de rundvee & mechanisatie vakdagen!

Zien en spreken wij u op 29, 30 of 31 oktober? Evenementenhal Hardenberg

23
aug

Agrarische Nieuwsbrief 2019 | 4

Onze samenleving is constant in beweging. De administratieve wereld is daar een onderdeel van. Begin 2018 werden wij geconfronteerd met nieuwe wet- en regelgeving inzake de accountancy. Onderdeel van deze regelgeving is dat, indien een administratieve organisatie een accountant in dienst heeft, alle cliënten van dat concern moeten voldoen aan de wet- en regelgeving die gelden voor accountants. Wij hebben in eerste instantie de keuze gemaakt om aan deze regelgeving te voldoen. Echter zijn wij, na ruim een jaar ervaring met deze regelgeving en de verdere aanscherping van die regelgeving, tot de conclusie gekomen dat dit niet passend is bij onze organisatie. Aan de ene kant brengt de regelgeving – vanwege de vele extra te vervullen formaliteiten – een kostprijsstijging met zich mee voor onze cliënten. Dit terwijl de toegevoegde waarde vaak niet of moeilijk valt uit te leggen. Daarnaast zijn de medewerkers een groot deel van hun tijd bezig met het voldoen aan formele regels en het invullen van formulieren in plaats van bezig te zijn met dat waar het naar onze mening eigenlijk om gaat: de inhoud.

Vanwege deze redenen is door trippel aaa – triacc in goed overleg afscheid genomen van onze accountant en daarmee ook van de daarbij horende regelgeving. Wij zijn van mening dat dit niet ten laste zal gaan van de kwaliteit (inhoud) van onze producten. Om de kwaliteit voor de toekomst ook verder te waarborgen, zullen wij ons aansluiten bij de Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen (NOAB). Deze organisatie zal ons onder andere periodiek controleren om te kijken of wij aan de voorwaarden (blijven) voldoen die zij aan een boekhouding en aansluitende diensten stellen. Voor specifieke accountantsdiensten hebben wij een overeenkomst met een externe accountant afgesloten. Mocht u dus bijvoorbeeld een accountantsverklaring nodig zijn, dan schakelen wij deze accountant voor u in. Ook wat dat betreft blijft onze dienstverlening dus op het huidige niveau. Verder in deze nieuwsbrief artikelen aangaande fosfaat, het zaaien van wintergraan na snijmais, groenbemester en mestbalans. Ook nog een artikel over het buiten werking stellen van de PAS, dat verregaande invloed kan hebben op de agrarische wereld. Wij wensen u veel leesplezier.


W. Hulshof

Download
14
jun

Doe jij mee aan onze foto actie?

Wij willen graag onze kantoren aankleden met mooie foto’s van u en/of uw bedrijf/ product. Maar ook andere foto’s zijn van harte welkom! Denk aan mooie natuurfoto’s uit onze nabije omgeving, dieren, bedrijven en productfoto’s. Wees creatief! Er mag veel, maar lees wel even de voorwaarden hieronder.

De mooiste foto’s zullen wij vergroten tot fotobehang voor onze vier kantoren, maar ook gebruiken in fotolijsten. De lijsten gaan rouleren op onze kantoren.

Uw naam en het verhaal van het gefotografeerde object/ personen zullen wij bij de foto’s plaatsen. Naast dat uw foto’s met naam een prominente plek binnen onze kantoren krijgt valt er ook iets te winnen:

een Culinair verrassingsmenu voor 2 personen t.w.v. € 89,90!

U mag de foto(‘s), uw gegevens en toestemmingsformulier(en) mailen naar info@trippelaaa.nl of bij grote foto’s via www.wetransfer.nl (gratis) onder vermelding van Foto actie.

Voorwaarden

U mag zoveel foto’s insturen als u wilt, maar doe dit wel voor 31 juli 2019  

Grote (panorama)foto’s gemaakt door een (spiegelreflex)camera; minimaal formaat 3200 x 2400 pixels en 300 dpi). Maar hoe beter de kwaliteit van de foto, hoe scherper het behang op de muur wordt. Let op, foto’s die gemaakt zijn met een mobiele telefoon voldoen niet aan eisen qua grootte voor onder andere het fotobehang. De foto’s mogen als Jpeg of Tiff worden aangeleverd

Ingevulde AVG toestemmingsformulier voor gebruik van uw ingezonden foto(’s) en gebruik van gefotografeerde objecten/ gebouwen/ personen

Klik hier voor het AVG toestemmingsformulier