Salarisadministrateur (16-24 uur)

Voor versterking van ons team Personeel & Organisatie zijn wij op zoek naar een Salarisadministrateur die ons team in Stadskanaal gaat ondersteunen bij de salarisverwerking voor meer dan 180 werkgevers.

Ben jij een salarisadministrateur met een aantal jaren ervaring op een accountantskantoor en word jij er blij van om alle verloningen op tijd voor onze klanten te verzorgen? Heb jij daarnaast ervaring met het opmaken van arbeidsovereenkomsten en kun je allerlei vragen over P&O gerelateerde zaken en relevante wet- en regelgeving zo beantwoorden? Wellicht ben jij dan onze nieuwe salarisadministrateur!

Wat ga je doen?

Als salarisadministrateur maak je salarisberekeningen, loonaangiftes en arbeidsovereenkomsten voor  een grote diversiteit aan klanten. Jij bent verantwoordelijk voor een tijdige verwerking van de salarissen. Daarnaast meld jij nieuwe werkgevers aan bij de belastingdienst en verzorg jij pensioenaangiften voor werkgevers. Jij bent aanspreekpunt voor onze klanten en jij bent daarnaast in staat om adviesmogelijkheden te signaleren om zo een optimale dienstverlening voor klanten te realiseren. Voor onze klanten stel jij arbeidsovereenkomsten op, regel jij de verzuimregistratie en daarnaast adviseer jij onze klanten over diverse P&O-zaken.

Wat bied jij ons?

  • Jij functioneert op minimaal mbo 4 niveau en je bent in het bezit van de opleiding PDL en/of VPS.
  • Jij hebt een aantal jaren ervaring als salarisadministrateur, bij voorkeur bij een administratie of accountantskantoor;
  • Jij hebt ervaring met diverse loonpakketten. Wij werken met loket.nl, dus ervaring met loket.nl is een pre;
  • Jij kent de relevante wet- en regelgeving op het gebied van P&O en jij hebt kennis van het arbeidsrecht.
  • Jij bent klantgericht en communicatief vaardig;
  • Jij bent geordend, nauwkeurig en kritisch;
  • Je bent stressbestendig en kunt effectief blijven presteren onder tijdsdruk.
  • Jij hebt goede kennis van MS Office;
  • Jij hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift

Wat bieden wij jou:

Jij komt te werken in het team Personeel & Organisatie, samen met twee collega’s. Jouw standplaats is Stadskanaal. Wij bieden een informele werksfeer en een inspirerende werkomgeving met veel kennis. Tevens bieden wij goede arbeidsvoorwaarden en een marktconform salaris.

Over de organisatie:

Trippel aaa en triacc is een advies- en administratiekantoor, met stevige wortels in de agrarische sector en bouwend aan een bredere MKB tak. Op het moment werken er ongeveer 45 mensen voor trippel aaa en triacc en we zijn een groeiende organisatie. Onze kantoren staan in Emmen, Hoogezand, Meppel en Stadskanaal. Trippel aaa en triacc zijn NOAB  (Nederlandse Orde van Administratie- en Belastingdeskundigen) gecertificeerd en staan voor kwaliteit, vakmanschap en actueel advies en kennis door onze ervaren adviseurs en administrateurs.

Meer informatie of solliciteren

Voor meer informatie over de vacature kun je telefonisch contact opnemen met Marijke Bergsma (Adviseur P&O) te bereiken via 0599 – 696 490 of per e-mail: po@trippelaaa.nl


Direct solliciteren? Stuur dan jouw brief met cv voor 10 maart 2021 naar: po@trippelaaa.nl t.a.v. Marijke Bergsma of naar:

trippel aaa
Tinnegieter 9b 
9502 EX  Stadskanaal

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.