Salarisadministrateur

Ben jij resultaatgericht, nauwkeurig en klantvriendelijk? Wij zoeken een nieuwe collega op de afdeling P&O!

De organisatie 

Sinds 2005 is de organisatie trippel aaa ontstaan. In de jaren daarna is trippel aaa uitgegroeid tot een van de 10 top administratiekantoren binnen de agrarische sector. Door deze sterke groei is een twee tak van sport opgericht: de triacc groep. triacc richt zich voornamelijk op klanten in het midden- en kleinbedrijf (MKB).  

In 2025 zijn zowel trippel aaa als triacc beide verder gegroeid en hebben 2 nieuwe administratiekantoren zich bijgevoegd. Hierdoor heeft de organisatie inmiddels 6 vestigingen in Stadskanaal, Hoogezand, Emmen, Meppel, Klazienaveen en Schoonebeek.  

Met maar liefst 70 collega’s verdeeld over de 6 vestigingen, zetten wij ons elke dag in voor kwalitatieve en toegankelijke administratieve dienstverlening. Dit doen we in zowel de agrarische sector als in de MKB-sector. Samen maken we administratie overzichtelijk en toekomstgericht. 

Hoe ziet jouw dag als salarisadministrateur/adviseur er uit?

Onze 70 collega’s worden door verschillende afdelingen ondersteund. Waaronder ook de P&O afdeling, waar personeelsadviseurs en salarisadministrateurs samenwerken. Een dagje buffelen houdt in: de verloning staat klaar ter controle en je kijkt kritisch naar het salaris, de cao-wijzigingen, verjaardagen (controle minimumloon), maar ook let je op het verstrijken van de arbeidsduur van de medewerkers van klanten. Je belt, mailt of appt met de klant om de gewenste informatie boven water te krijgen. 

Als salarisadministrateur draai jij je hand hier niet voor om. Op een andere dag ben je meer aan de slag met het maken van arbeidsovereenkomsten en worden allerlei vragen over P&O gerelateerde zaken en relevante wet- en regelgeving aan je gesteld. 

Wat zijn jouw werkzaamheden?

Elke medewerker is uniek! En daarom zijn niet alle werkzaamheden definitief. Maar werkzaamheden die horen bij een salarisadministrateur zijn: 

  • Contacten onderhouden met klanten over salaris vragen; 
  • Het maken van loonstroken in ons softwarepakket Loket; 
  • Aanmelden van nieuwe werkgevers;
  • Loonaangiften controleren;
  • Pensioenaangiften doen; 
  • Maken van arbeidsovereenkomsten;
  • Ook ben jij het aanspreekpunt voor klanten over salarissen en geef je loonadviezen.  

Hoe herkennen wij jou?

  • Jij functioneert minimaal op MBO 4 niveau en bent bij voorkeur in bezit van een PDL en- of VPS opleiding; 
  • Jij hebt een aantal jaren ervaring als salarisadministrateur of in een vergelijkbare functie; 
  • Jij kent de relevante wet- en regelgeving op gebied van P&O; 
  • Jij bent klantgericht en communicatief vaardig om met klanten in gesprek te gaan; 
  • Jij werkt kritisch, bent nauwkeurig en hebt goede kennis van MS Office; 
  • Jij bent beschikbaar voor 20 – 32 uren per week;
  • Jij bent tijdelijk voor meer uren beschikbaar vanaf oktober 2025 tot en met april 2026;
  • Jij hebt een goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en schrift.  

Waar kun je op rekenen?

  • Een salaris tussen de € 2.800 en € 4.000 bruto per maand (o.b.v. 40 uur); 
  • Een eindejaarsuitkering van maar liefst 5,4% naast je vakantiegeld van 8%; 
  • 25 vakantiedagen op basis van 40 uur, met de mogelijkheid om vakantiedagen bij te kopen; 
  • Een reiskostenvergoeding 
  • Een pensioenregeling; 
  • Een actieve personeelsvereniging die regelmatig leuke activiteiten organiseert! 

Enthousiast geworden?

Stuur dan je cv en een korte motivatie naar po@triacc.nl, t.a.v. Melanie Komproe. We zijn benieuwd naar wie jij bent en waarom dit bij jou past! 

Dienstverband: Parttime
Vestiging: Stadskanaal

Reageer op deze functie

Toegestane typen: : .pdf, .doc, .docx