Hallo secretarieel medewerker

Heb jij een aantal jaren secretariële ervaring en ben jij toe een andere werkomgeving? Heb jij werkervaring bij een accountantskantoor en is klantcontact echt jouw ding? Wie weet ben jij onze nieuwe secretarieel medewerker voor de vestiging Meppel.

Hoe ziet jouw dag als secretarieel medewerker er uit?

Jouw week start met een teamoverleg: hier koppel je de bijzondere zaken van afgelopen week terug en blik je met je collega’s vooruit voor de verwachte werkzaamheden van de komende week.

Wat zijn jouw werkzaamheden?

Als secretarieel medewerker ben je mede verantwoordelijk voor alle binnenkomende telefoontjes van onze klanten en je weet ze op een plezierige wijze door te verbinden met onze collega’s of een goede terugbelnotitie door te geven. Ook het correct verzenden van correspondentie, aangiften en jaarrekeningen behoren tot jouw dagelijkse werkzaamheden.

Ook behoort tot je takenpakket:

  • Receptiewerkzaamheden
  • Verzorging van koffie/thee
  • Inkomende en uitgaande post verzorgen (zowel op papier als digitaal)
  • Het versturen van aangiften en jaarrekeningen (zowel op papier als digitaal)
  • Archiefwerkzaamheden
  • Bijhouden kantoor-/keukenvoorraad
  • Verder alle voorkomende werkzaamheden

Wat tref je bij ons aan?

Natuurlijk krijg je een goed salaris, maar vooral omdat je bij ons in een gezellige, informele werksfeer komt werken en met regelmatig scholing, waardoor je je verder goed kunt ontwikkelen en alles uit jezelf te halen.

We bieden eerst een contract voor bepaalde tijd waarbij we inzetten op een duurzame samenwerking, dus verlening is aansluitend gewenst.

Hoe herkennen wij jou als secretarieel medewerker?

  • Je beschikt over een proactieve houding, inlevingsvermogen en hecht veel waarde aan integriteit en collegialiteit;
  • Daarnaast heb je een afgeronde MBO-3 opleiding tot secretarieel medewerker of secretaresse.
  • Je beheerst de Nederlandse taal heel goed.
  • Uiteraard ben je kritisch en accuraat in je werk.
  • Klantgerichtheid staat bij je voorop!
  • We staan open voor een BBL opleiding.
  • Enige werkervaring op een administratie- en/of accountantskantoor is mooi meegenomen, ook stage telt daar voor ons mee. 

Waar kun je op rekenen?

  • Een salaris vanaf € 2.400 bruto per maand (o.b.v. 40 uur) plus 8% vakantiegeld.
  • Een eindejaarsuitkering van 5,4%
  • Zelf bepalen hoeveel je werkt! Een dienstverband voor 16 tot 24 uur per week is  mogelijk. De werkdagen zijn op dinsdag, donderdag en/of vrijdag. 
  • 25 vakantiedagen met de mogelijkheid om  vakantie-uren te kopen door uitruil met je eindejaarsuitkering.   
  • Een goede reiskostenvergoeding; 
  • Een gedegen pensioenregeling waar je zelf een geringe eigen bijdrage in hebt.  
  • Regelmatig scholing om je verder te ontwikkelen
  • Een actieve personeelsvereniging die regelmatig leuke activiteiten organiseert, niet alleen voor de collega’s, maar ook voor de partners. 
Dienstverband: partime
Vestiging: Meppel
Deze vacature is verlopen.